Sommarprojekt!

Hej allihop!

Tänk att vi redan är i maj, egentligen, alltså! Det känns som de senaste månaderna bara har flugit förbi, utan att speciellt mycket har hänt. Eller jo, det har väl egentligen det, men det är ju de .. tråkigaste månaderna som vi har bakom oss. Så är det ju! Nu har vi bara härligheter framför oss med sommaren som närmsta stopp. Det är så jäkla nära nu, känner ni det?

summer

Apropå sommaren så har jag och Filip bestämt oss för ett projekt i sommar som ska bli så jäkla kul! Det första vi måste göra för att komma igång är att köpa en drönare, vilket känns riktigt bra att vi delar på. Jag har liksom egentligen inte samvete att köpa en drönare för att jag vet att jag skulle använt den kanske tre gånger, men med Filip så vet jag att han kommer ha galen användning av den. Så vi kör 50/50 på den, sen börjar vi planera upp det lite mer detaljerat. Så jäkla kul!! Har ni några projekt på gång?

Leave a comment