Hallå världen!

Här kommer då mitt allra första inlägg. Har funderat lite över vad jag ska börja med och kommit fram till att det inte riktigt spelar någon roll vart jag börjar. Därför tänkte jag ta och börja med att tipsa om en bra webbshop för män. Självklart är kläderna de säljer ekologiska och ja, de är riktigt snygga! Jag vet att många tror att ekokläder inte kan vara snygga. Att de är lite “hippie”-aktiga eller bohemiska osv. Men nej, det behöver det inte vara. Visst finns det även sådana alternativ, även på denna sajt, men det finns även helt vanliga trendiga plagg som passar de flesta. Webbshopen heter LotusEco och där hittar ni även dam- samt barn- och babykläder. En ekologisk webbshop för hela familjen med andra ord! 🙂

Untitled

Leave a Reply

