Galet!

marrakech

Hej på er! Vet ni vad jag har bestämt??? Jag ska ta med mig mitt livs kärlek ner till Marrakech i vår! Jag har precis pratat med hennes chef och sitter med Tripx hemsida uppe i detta nu! Jag tänkte boka 18/4 – 25/4 så vi får en hel vecka där. Och det bästa är att det bara kostar 4695:- per person. Det är riktigt bra, jag längtar! Hon ska få det i julklapp. Ganska stor julklapp, jag vet, men hon får bara lite småsaker sen. Och dessutom så vet jag att hon verkligen vill åka dit. Vi båda har drömmar om att vandra runt på de olika marknaderna som jag har hört ska finnas i staden. Det här är helt galet.

OKEJ NU BOKADE JAG! Jag känner mig alldeles svettig och lycklig på samma gång. Vi ska till Marrakech!

3 thoughts on “Galet!

Leave a Reply

