Varde värme!

Jag kan knappt knipa, är så himla spänd inför var Emma ska säga inför resan. Men nu är det inte många dagar kvar, en och en halv vecka. Det kommer gå fort som tusan.

Fram tills dess har jag hittat något att sysselsätta mig med. Vi har tagit tag i vårt köpa AC-mission som vi satte till världen i somras. Men bättre sent än aldrig har jag hört. Hittade en Toshiba till kampanjpris på Vuab.se som jag tänkte beställa. Någon som har TOSHIBA POLAR 2, RAS-13?

toshiba

I instruktionerna står det att det är den produkten som över ett helt år sparar mest energi. Och det tycker jag låter perfekt. Det är både värmepump och AC vilket är toppen för vår kalla lägenhet. Fattar inte varför det är så kallt hemma. Nu är det skapligt men i höstas när det började bli kallare vägrade de sätta på värmen ordentligt så vi höll på att frysa stjärten av oss. Så denna AC/värmepump blir perfekt för oss.

One thought on “Varde värme!

Leave a Reply

