Kafferasthäng

Har kafferast nu och eftersom att jag tog den lite senare är jag helt själv i personalrummet. Har ingen att prata med. Supertråkigt. Så här sitter jag med telefonen i högsta hugg och mobilbloggar. Helt sjukt vad tekniken har gått framåt. Men det är trots allt lättare att blogga från datorn än att göra det från mobilen tycker jag. Det är dock första gången jag gör det från mobilen så det kanske främst handlar om en vanesak.

Ibilendag kom jag sent till jobbet. Riktigt sent faktiskt. När jag hoppade in i bilen och vred om nyckeln hände absolut ingenting. Jag har ingen aning om vad som var fel men jag ringde Emmas bror Thomas och han ska komma över imorgon eftermiddag. Då skulle han också ha fått de nya prylarna han beställde från www.skruvat.se också sa han. Han var superlycklig över att han äntligen fått beställa lite extra grejer från butiken, han gillade deras service när han handlade från dem i december.

Han slutar vid 14 imorgon så jag går från jobbet vid 15 och möter upp honom. Har ingen aning om vad problemet är men han ska kika och eventuellt då ta med bilen till deras pappa, som äger en bilverkstad. Hoppas det inte behöver gå så långt bara, vore en riktigt otrevlig kostnad nu i januari.

Men nu måste jag ut och jobba igen. Kaffepaus, the end! Hörs sen!

Leave a Reply

