Alla hjärtans dag imorgon

Imorgon är det alla hjärtans dag och trots att jag och Emma visar vår kärlek till varandra varje dag så tycker vi om att fira alla hjärtans dag tillsammans. Vi ska ut och äta sen ska vi gå och kolla på hennes efterlängtade film som har smygpremiär idag, Fifty shades of grey. Det ska bli mysigt, kanske inte filmen, lite för tjejig för mig, men att gå ut och fira. Jag har köpt henne en jättefin present som jag vet att hon kommer att älska, en lyxklocka från klockeriter.se. Letade långt och länge innan jag hittade sidan men när jag väl kom in hittade jag precis vad jag sökte efter. Hittade en riktigt snygg klocka från Hugo Boss som är precis Emmas stil. Så ska hämta ut den från posten under lunchen idag.

hugo

 

Vad tycker ni? Jag tycker den är riktigt snygg och stilren. Kommer passa henne så galet bra! Tänkte ge den under middagen. Vet faktiskt inte var vi ska gå och äta för det är hon som har bestämt var vi ska. Så bara det blir en överraskning i sig!

Leave a Reply

