Så skönt med lördag!

netflix

Den här lördagen har jag väntat på sen i måndags. Jag har börjat bli lite krasslig men har inte velat stanna hemma från jobbet så behövde verkligen vara lite ledig. Hade tänkt att försöka göra chokladfondanten jag skrev om tidigare men jag vet inte om jag orkar. Kommer nog bara ligga och vila under helgen. Emma ska ut och träffa några kompisar idag så jag är själv största delen av dagen. Jag tänkte kolla på serien Once upon a time på Netflix och bara ligga på soffan. Vi har mat kvar från igår, fläskfilé och potatisgratäng, så jag tänkte lyxa och äta det till lunch! Håll tummarna för att jag inte blir sjuk nu. Jag kan verkligen behöva det.

Hur mår ni och vad ska ni göra idag?

Leave a Reply

