Nervöst…

Trots att det ändå är så långt kvar tills vi ska åka har jag kollat på mängder av bilder och reseguider på Youtube.

Det ska verkligen bli kul.

Precis innan jag gick hem från jobbet idag fick jag ett mail från min chef där det stod att han ville boka in ett möte med mig under nästa vecka. Jag har ingen aning om vad och jag ville egentligen säga nej för att jag blev så nervös men det kan jag ju såklart inte göra. Så vi bokade in ett möte nästa onsdag och jag undrar verkligen vad det är om. Har jag gjort något eller så?

Leave a Reply

