Nästan klar med bygget

Ni vet att jag skrev om vinterbygget vi satt igång med? Vi är nästan klara nu, ska bara köpa lite tapeter och klä väggarna i. Sen ska det fyllas med möbler.

Emma tyckte vi kunde ta gamla tapeterna vi har använt i huset men jag vill ha nya tapeter. När vi var på Byggmax och köpte materialet för bygget såg jag att de hade tapeter där och jag blev så förvånad över att allt var så billigt så jag tror vi åker dit och köper tapeterna också. Har egentligen inte tänkt mig något speciellt men hade i tanken något ljusgult, typ citrongult. Vad tror ni om denna:

citron

Imorgon är det på pricken en månad kvar tills vi åker på semestern. Emma är om möjligt ännu mer exalterad än vad jag är och springer omkring hela tiden och pratar packning och väder. Enligt Apollo är vädret omkring 24 grader i maj, ska bli riktigt skönt. Kanske man kan komma hem med en snygg bränna tänkte jag!

Leave a Reply

