Sista veckan!

Nu är vi alltså inne på sista veckan innan vi åker och dagarna kunde inte gå långsammare, känns det som. Tiden liksom släpar sig fram och både jag och Emma håller för stor koll på klockan varje dag. Det hjälper ju inte direkt när man bara vill att veckan ska vara över. Nu har jag dock fått ett projekt på mig, min svåger ska nämligen köpa ny gräsklippare och bad mig om råd. Inte för att jag skulle kalla mig någon speciell expert på just gräsklippare men jag har ju haft ett par stycken, och det är ett par fler än han. Så det är vad jag fokuserar på i veckan, förutom packning och planering förstås. Frågan är ju om han vill ha en så kallad åkgräsklippare eller en handhållen. Det återstår och se! Vi ska ta en tur till några återförsäljare och se, jag själv köpte min senaste på Järnia och den innan dess på blocket faktiskt.

Snart, snart …

marakech

Leave a Reply

