Tillbaka till verkligheten!

Yes, nu är vi verkligen tillbaka i vardagen igen. Dock med lite mer lycka i livet. Jag kan fortfarande inte förstå att hon faktiskt sa ja. Eller jo, om jag inte varit 80% säker så hade jag ju inte frågat, men de där 20% grävde sig djupt ner i mig. Puh, tänk att hon är min på riktigt nu! Snart kommer vi gifta oss och lova varandra evig kärlek, jag kunde inte vara mer redo än jag är!

marra

Apropå vardagen så är den i full rullning redan, men det tycker jag är ganska kul. När jobbet slutar så vet jag hur sinnesstämningen är hemma just nu, så jag njuter. Vi är nästan nykära på nytt, och det är otroligt! Utöver jobb och mys på hemmaplan så ska min bror flytta till Örebro nu i sommar. Han flänger runt mest hela tiden tycker jag så vi har vant oss vid att han inte är kvar på samma ställe i så många år. Han har kontakt med HusmanHagberg i Örebro och försöker boka in så många visningar som möjligt. Det blir en himla omställningen för hans familj, trots att de måste flytta för han jobb. Men Örebro är ju en härlig stad i sig och husen som han visat mig som är av intresse är ju jätte fina, det här eller det här är väl egentligen hans favoriter. Så då blir det till att försöka boka in att hälsa på dem när flyttlassen väl har lämnat stan. Vi har det här, vi, riktigt bra!

 

One thought on “Tillbaka till verkligheten!

Leave a Reply

