Mycket jobb, lite lek!

Det är verkligen så min verklighet har sett ut nu på senaste. För oss båda, dessutom. Känns som jag inte träffat Emma på hur länge som helst, även fast vi ju bor ihop. Jag har faktiskt till och med börjat fundera på om det inte hade varit en bra idé att faktiskt ta en semester, kanske i oktober? För att liksom andas ut lite. Efter Marrakech så har livet liksom gått i ett känns det som. Det är ju så klart inte bara negativt, men det känns inte som vi hinner att faktiskt njuta av faktumet att vi har startat en ny resa tillsammans. Dessutom måste vi ju prata om hur planerna ser ut, med giftemål och så vidare. Det är ju standardfrågan man får när man berättar att man är förlovad; “när ska ni gifta er då?” Jag måste veta vad jag faktiskt kan svara, förutom “vi vet faktiskt inte, njuter mest bara av stunden nu”. I helgen får jag nog bjuda ut henne på middag kanske, överraska med hennes favoritresturang kanske, om de har bord ledigt. Och verkligen landa i vårt liv igen. Bara vara tillsammans!

par

Leave a Reply

