Ryktet går snabbt!

Haha, eller egentligen inte alls snabbt. Jag vet inte om ni minns när jag fixade vår AC förra året, något som många av våra nära och kära blivit avundsjuka på. Så inför denna vintern har jag lovat att hjälpa Emmas syster och hennes familj att hitta något liknande. Alltså en AC som både värmer och kyler, precis som den vi har. Som jag verkligen har uppskattat de varmaste dagarna dena här sommaren, och kommer användas flitigt i vinter. Jag har nämligen en känsla av att det kommer bli en riktig vargavinter i år, eftersom alla årstider har varit lite knasiga. Men i vilket fall, första på tur att hjälpa hitta rätt är alltså Emmas syster. Efter henne så har en kollega nämnt att hon tycker att jag borde hjälpa henne också, så vi får se om jag blir siad att hjälpa henne också! Jag borde nästan få betalt, haha! Av alla återförsäljare, som installatör eller något. Men jag tänkte i alla fall tipsa er läsare om vart jag köpte vår, som jag är väldigt nöjd med än så länge.

tosh

Är ni också på jakt efter värme och kyla hemma som vi har? – köp en pump här!

Nä, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och hoppa i duschen. Det är ju faktiskt en jobbdag idag också, och jag får väl väcka Emma snart också. Jag blir alltid så avundsjuk när hon börjar senare än mig, det ser ju så himla skönt ut när hon sover även fast jag inte är speciellt trött. Det är ju något med henne, att hon ser så fridfull ut liksom. Kanske ska krypa ner och gosa lite innan jag tvingar upp henne också! Men nu får jag sätta igång! Hörs, hörni!

 

Leave a Reply

