Nu är det den tiden igen ..

Nu är det verkligen den tiden på året som får mina resefingrar att klia lite extra. Är det något jag älskar att ha framför mig när man går in i de tråkigaste månaderna (läs januari och februari) så är det en inplanerad resa. I år blir det inte i form av julklapp som förra året men jag tror nog ändå att vi får försöka komma iväg någonstans typ i mars. Jag funderar starkt på att börja med att boka weekend till någon härlig storstad, sen kan vi kanske åka på solsemester till sommaren i stället. Kanske Rom en helg?

ttr

Leave a Reply

