För uppmuntran!

Tjenare allihop!

Gah, vad jag är trött på mörkret nu, alltså! Jag känner mig så jäkla trött! Alltså matt i kroppen, sömnig. Hela tiden, och det har garanterat med vädret att göra. För jag sover bra, äter bra och rör på mig. Utan att stressa. Nä, det är mörkret! Men som bot för det tråkiga vädret så ska det nu planeras en till fiskeresa, så man har lite roligt trots årstiden. Jag har dessutom börjat kolla efter en ny fiskeväske så jag faktiskt får plats med all min utrustning. Man har ju sällan väskor som är gjorde för något annat än standardsaker, liksom. Har ni några tips på vad man ska satsa på? Vilken som håller allra längst?

fiske

 

Leave a Reply

