Medvind!

Tjabba gänget!

Hoppas ni har det lika bra som jag har det just nu. Känns verkligen som om jag har medvind just nu, så jag försöker njuta av det faktiskt. Har precis blivit av med en förkylning, som jag faktiskt bara hade i tre dagar. Känns helt overkligt att det faktiskt gick över så snabbt. Fortfarande snuvig och så, men det kan lika gärna vara för att det är galet höga pollenhalter just nu. Det är ju maj i ett nötskal, så att säga. Jag sitter i skrivande stund och letar efter lite uppdateringar av garderoben, självklart ekologiska kläder, och samtidigt så försöker jag komma på något riktigt fint att ge mamma på söndag. Jag har nämligen lust att ge någon form av upplevelse, men jag kan för allt i världen inte betstämma mig.. Har ni några tips kanske?

mom

Leave a Reply

