Skära osten snyggt!

Hej allihop!

Har ni det bra i sommarsolen? Det har jag, vill jag lova. Trots att man sitter instängd på jobbet för det mesta så hinner man njuta både om morgonen och på kvällen. Precis som det ska vara på sommaren innan ledigheten har börjat. På fredag ska jag dessutom på en grillfest då Anja har fyllt år och ska fira hemma i trädgården. Himla kul ska det bli då det börjar redan vid tre och håller nog igång halva natten. Jag har dessutom köpt en present som hon önskade sig, nämligen en osthyvel på nätet. Jag trodde först att hon skämtade, men nu när jag fått hem den så förstår jag ju varför hon ville ha just den. Skitsnygg är den och med en tillhörande smörkniv. Men innan festen så är det ju några dagars arbete framför mig. Jag har dessutom börjar bli snuvig, så de närmsta dagarna kommer nog handla om förkylningsförebyggande åtgärder, vägrar ju bli sjuk nu på sommaren! Hoppas ni mår bra!

 

ost

Leave a Reply

