Måndagssysslor!

Hej allihop !

Måndag igen, men en något härligare måndag än vanligt. Solen skiner och jag är ju ledig, då finns det ju inte så mycket att klaga på. Att jag dessutom redan har varit på gymet och har hela dagen fri och öppen skadar ju inte heller, direkt. Det enda jag vet att jag måste göra idag är att hitta en verkstad och boka service till bilen på, tänker väl inte direkt att jag får tid i veckan, men så snart som möjligt i alla fall. Hur gör du när du ska boka din bilservice? Har du kanske något tips på vart jag kan vända mig för att få det gjort så snabbt som möjligt? Tror det kanske hade hjälpt med några tips på bra verkstäder!

hm

Sen tänkte jag att jag ska inom affären i eftermiddag och handla hem mat för veckan. Det ska bli mycket grill och jag tänkte att jag skulle prova lite nya vegetariska recept, faktiskt. Halloumi är ju ruskigt gott att grilla, så varför inte ersätta köttet några dagar i veckan? Tänker ni något på det?

Leave a Reply

