Förkylning på gång!

Hej allesammans!

Fy vad jag har sovit dåligt inatt, alltså. Dessutom vaknade jag riktigt snuvig och med ont i halsen. Så nu kan jag väl antagligen räkna med att bli sjuk, antar jag. Men jag ska nog försöka driva ut demonerna innan de slår ner mig totalt. Ska köpa hem ingefära, en massa te och strepsils. Här ska ingen bli sjuk, inte! Men innan jag sticker till affären så måste jag faktiskt in och beställa skrivarpatroner till skrivaren här hemma. Jag skulle skriva ut ett kontrakt till jobbet nu idag, men insåg ganska snart att det inte finns någon svart kvar alls, och det känns ju inte speciellt professionellt att komma med ett kontrakt med rosa text, va?

inge

Men sen ska jag inom apoteket och mataffären och köpa allt jag kan komma på som tar bort förkylningsbaciller. Känns konstigt att behöva ha halsduk i juli, men den gör så ont och halsduk är ju det som rekommenderas. Har ni några bra tips?

Leave a Reply

