Filmkväll!

Äntligen känner jag att jag är någorlunda på benen igen, jag är fortfarande inte tillbaka på jobbet – men jag kan i alla fall resa mig upp utan att det känns som huvudet ska gå sönder. Så det är ju i alla fall på rätt väg, så att säga! I kväll ska dessutom Jocke komma hut med en film då det känns som om jag är över smittoperioden och lite sällskap skulle inte vara fel. Tror vi skulle se Snabba cash, det är ju en sån film som man kan se om och om igen. Håller ni inte med?

Leave a Reply

